Dobrodošli na naši spletni kategoriji Tomos deli, kjer se strast do Tomos motorjev sreča z kakovostjo in zanesljivostjo. Ponujamo široko izbiro delov za različne Tomos modele, vključno z A3, A35, A5,Apn4 in Apn6. Ne glede na to, ali iščete zamenjavo za obrabljene dele ali pa želite nadgraditi svoje trenutne komponente, imamo vse, kar potrebujete. Naša zbirka Tomos delov je zasnovana tako, da zagotavlja optimalno delovanje vašega motorja, hkrati pa ohranja njegov avtentičen videz. Izbirajte med našimi Tomos deli in uživajte v nemotenem delovanju vašega priljubljenega motorja.
O Tomos motorjih
V začetku so proizvajali motorje v začasnih prostorih, takrat je bila tudi podpisana licenčna pogodba z avstrijskem podjetjem Steyr-Daimler-Puch. Tovarna v Kopru, kjer je bila tudi sedež podjetja se je uradno odprla leta šele leta 1959. Ste vedeli, da se je ime Tomos razvil iz besed Tovarna MOtorjev Sežana. Ime je postalo močno prepoznavno, saj so začeli izdelovati Tomos motorje tudi v Epeju na Nizozemskem. Tam so tudi razvili Colibri, Targa in Revival.
Razcvet Tomos motorjev
Prvi Tomos motor je bil proizveden leta 1955 imenovan Puch SG250, tistega leta so jih je izdelalo kar 137. Kasneje je prišel Colibri v več izvedbah. Prvi Automatic je se imenoval T, kateri je za današnje čase že oldtimer. Leta 1973 je bil izdelan Cross 50, kasneje pa je prišel Apn4 , kateri pa je ratal pravi hit. Legendarni moped so izdelovali od leta 1970 – 1984, po videzi je spominjal na njegovega predhodnika Puch MS 50. Ime APN 4 izhaja iz štirih prestav, ki jih je imel. Maksimalno hitrost mopeda je bila 48 km/h. Prav ta motor pa je poznan po velikih predelavah luči, blatnikov, krmila… Naslednjih APN4 je Apn 6 katerega so izdelovali šest let od leta 1981. Maksimalna hitrost je originalno dosegel 49 km/h imel pa je 4 nožnih prestav.
V nadaljevanju je prišel tudi v verziji APN 6S, kateri se nekoliko ločil po izgledu in sistemu hlajenja. APN7 je po videzu zelo podoben APN4, razlika je da je APN7 mlajši in ima izboljšan sistem hlajenja. Skozi čas so razvili tudi Sprint in več različnih Tomos Colibri, A3, A5 Automatic, Electronic, Trickel, PTT, Cross, Youngster, Sprinter, Alipino… Kasneje se je družini motorjev pridružil še Flexer, kateri ima dvostopenjski avtomatski menjalnik. Zadnji izdelani motor v prejšnjem stoletju je bil Tomos Classic izdelan leta 1999, kasneje pa so prišli novodobni Tomos motorji.
Tomos motorji so ponos Koprskega podjetja in z lahkoto prinesejo spomine iz 80-tih let prejšnjega stoletja. Z rastjo gospodarstva so mnogi mladi lahko privoščili nakup mopeda, kateri sedaj prinaša retro učinek. S prodajo delov za Tomos motorje želimo ohranjati motorje pri delovanju, saj je podoživljanje starih časov res svojevrsten čar.